Priebeh dodávky Pezinské tehelne

1. Výpočet spotreby tehly a príslušenstva Pezinské tehelne (TermoBRIK)
Na presné spracovanie výpočtu materiálu TermoBRIK (tehly, preklady a stropné systémy) využite náš formulár, alebo zašlite výkresy na mail info@lacnestavanie.sk. Je potrebné zaslanie nasledovných dokumentov:

 

  • Pôdorysy jednotlivých podlaží - pre umiestnenie nosných a nenosných stien (dostatočne okótované stavebne otvory)
  • Rez objektom – jasná výška stropu
  • Pôdorys krovu – na výpočet stropu pre upresnenie zaťaženia
  • Pohľady
  • Spresnenie výberu tehlového materiálu

Formulár : žiadosť o výpočet spotreby tehál


2. Vypracovanie cenovej ponuky
Následne Vám po výpočte spotreby materiálu výrobcom zašleme cenovú ponuku vrátane objektovej zľavy. Zároveň Vás o zaslaní cenovej ponuky informujeme prostredníctvom SMS.

cenová ponuka

 

príklad cenovej ponuky

Formulár : žiadosť o cenovú ponuku

3. Vystavanie zálohovej faktúry


Po odsúhlasení cenovej ponuky je zákazníkovi vystavená zálohová faktúra v plnej výške ceny tovaru. Pripočítaná je aj cena paliet.

zálohová faktúrapríklad zálohovej faktúry

 

Dodávku je potrebné pred vývozom uhradiť v plnej výške. V prípade, že zákazník požaduje odloženie vývozu v zmysle možnosti objektovej zľavy (napr. zimnom období), postačuje úhrada vo výške 20%. Pred dodávkou je nutné uhradiť zvyšok ceny.
Po úhrade zálohovej faktúry bude tovar dodaný. Dopravná spoločnosť kontaktuje zákazníka a informuje ho o termíne dodávky. Po dohovore sa dá termín dodávky upraviť.

4. Dodávka tovaru

Po odsúhlasení termínu dodávky so zákazníkom je tovar dodaný zákazníkovi. Pri dodávke tovaru Pezinské tehelene - TermoBRIK  na celý dom je doprava zdarma.
Vykládka hydraulickou rukou je za poplatok 4,44 € s DPH za jednu paletu. V prípade, že zákazník nemá zaplatenú vykládku tovaru hydraulickou rukou, je povinný zabezpečiť zloženie tovaru z auta.
Taktiež je v záujme zákazníka skontrolovať počet a stav tovaru podľa dodacieho listu, ktorý podpíše pri prevzatí tovaru. Ak pri preberaní tovaru zákazník zistí, že tovar je dodaný poškodený alebo bolo dodané zlé množstvo tovaru, zaznačí toto do oboch vyhotovení dodacieho listu a dá ich podpísať dopravcovi. Zároveň je potrebné urobiť fotografiu poškodeného tovaru. Reklamovaný tovar bude dodatočne dodaný alebo bude urobená finančná kompenzácia formou dobropisu.

5. Vystavenie daňového dokladu

Do 15 dní od kompletnej dodávky tovaru zákazník obdrží daňový doklad - vyúčtovaciu faktúru. Vyúčtovacia faktúra je daňový doklad vystavený po dodaní tovaru, nakoľko zálohová faktúra nie je daňový doklad.

vyúčtovacia faktúra

 

príklad vyúčtovacej faktúry

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať